Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

tirsdag den 15. november 2011

Jeg er her stadig :D

Jeg ved godt jeg har været noget stille i lang tid, det er nu ikke fordi der ikke sker noget på den kreative front, men det gør der i den grad :D

Jeg er i gang med et ret omfattende projekt, dette kan dog ikke offentliggøres før efter den 17. december, så tålmodighed :)

Foruden dette projekt har jeg andre projekter der skal gøres færdige, jeg har masser af billeder at oploade, de skal nok komme :D


Også er jeg faldet over slægtsforskning, det er også meget interessant, så det forsøger jeg at jonglere ind mellem alt det andet, det er rart at vide hvad man kommer af og lære ens mange aner at kende, al respekt til ens aner, de har virkelig kæmpet hårdt for at komme så langt og for at kunne sørge for vi er her i dag, så vi skylder dem at videreføre slægten og lade alle efterkommere vide hvem de er :)
Jeg er meget stolt af min families historie :)



 
 
***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar