Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

tirsdag den 19. juli 2011

Indkøb fra All My Memories

En pakke jeg har ventet længe på, meget længe, rigtig meget længe, der var begyndt at gå så lang tid at jeg begyndte at tro den var gået tabt undervejs eller tolden havde taget den ... jep ... det sidste var korrekt, tolden havde snuppet pakken og krævede importgebyr, ja ja, betaler dem nu med glæde, for det får ingen indflydelse på alt det andet jeg har købt og fået hjem uden at ryge i tolden, det var vist første gang i år :D

Faktisk vidste jeg godt det ville ske, allerede kort efter jeg havde købt derfra, sidst jeg handlede der, for nogle år siden, gik jeg også i tolden, sådan er det bare, man lære at vælge ud hvor man vil handle og hvor det bedst kan betale sig at handle :D



Men i denne skønne pakke fra All My Memories var der bl.a. denne skønne papir kit fra My Mind's Eye.




Og denne skønne lædertaske til kamera, vores kamera passer lige ned i den. En gratis gave, et Daisy d's Cardstock Die-Cuts, en håndfuld Stickles Glitter lim, en VersaColor Ink Pad og en QK 2x2 Krage Die.









***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar