Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

fredag den 24. juni 2011

Kort til Christian

Min kære nevø og Freyas fætter, Christian, fylder år på søndag, desværre er vi forhindret i at komme til fødselsdagen men derfor skal han nu ikke snydes for et kort :)

Her er nogle billeder og detaljer af kortet.


Kortet er lavet specielt til Christian.





Tillykke banneret har jeg selv lavet ved at klippe efter fantasien i hovedet.





Blondekanten er punched med min Martha Stewart punch og i hver blomsts midte har jeg sat en mini sølv brad.





Vindmøllen er lavet efter speciel die jeg har købt hos Lil' Inker Designs.






 
Kortet set flat fra forneden.





Pinden til vejrmøllen har jeg selv lavet, af et 2 cm bredt stykke karton, scored @0,5 cm 3 gange og overfoldet de to af dem så det er en hul trekant.





Kortet set flat fra forneden.




Materiale brugt:
Desværre kan jeg ikke huske hvorfra designer papiret er, da logo linien mangler.
Almindeligt karton, Brads, Knapper.










***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar