Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

mandag den 2. maj 2011

Hobbyrum

Jeg er ved at rydde op og omrokere på mine ting i hobbyrummet så det roder rigtig meget og helt orden er der slet ikke endnu, forhåbentligt kommer det :D

Men, jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skulle opbevare mine egne skabelondesigns bedst, at sætte dem ind i et ringbind gik ikke så godt, de fylder så meget i tykkelse at der ikke kunne være ret mange i hver ringbind hvis jeg ville have en chance for at lukke dem, og ringbind fylder altså en del, og den hyldeplads de optager kan jeg godt bruge til andet.

Så jeg spurgte min mand, hæng dem op i loftet sagde han, aha ... kom så i tanke om vi havde nogle lange, gamle gardinstænger liggende i kælderen så dem fik jeg fundet frem, støvet af og hængt den ene op i loftet :D

Jeg overvejede at købe s-kroge ... meeeeen ... da jeg så hvor dyre sådanne egentlig er var det ikke lige det jeg ville bruge penge på lige pt, i stedet kom jeg i tanke om, at jeg havde en skuffe fuld af bog-ringe og de passede i tykkelsen til stangen, også havde jeg en del af 7gypsies aligator clips som kunne hænge på ringene, så nu optager mine skabeloner og diverse rub-ons etc ikke unødvendig plads :D

Den anden stang vil jeg så hænge op i loftet over bordene, i morgen :D

Her er et billede af hvordan det kom til at se ud :)




Og her et par få stykker mere af mit hobbyrum, jeg undskylder det kaotiske rod, men det er fordi jeg er ved at flutte rundt og rydde op :D

















Freya's bordplads :)



Okay, det var nu ikke min mening at sætte flere billeder ind, fordi det roder så vildt meget, men okay, her er de så :S













 
 
***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar