Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

lørdag den 9. juli 2011

Snik Snak

Jeg er stadig i fuld sving med at rydde op i hobbyrummet, det er ikke noget der overståes lige på en time, desværre :D
Det er nok fordi jeg også samtidigt er ved at omorganisere alle mine ting så det er nemmere for mig at få fat i det jeg bruger oftest og mest uden at skulle rende rundt og lede.

Samtidigt er vejret ret varmt og det er ikke til at holde ud at røre sig og gøre alt for meget, så tiden til at bruge er mindre end dagen er lang.
Også skal den lille familie passes og lillepigen sendes på ferie hos farmor sammen med faster og kusinerne, skal nok blive nogle hyggelige dage.

Men bare rolig, jeg har så mange ideer at jeg er ved at eksplodere, så så snart jeg er færdig og kan komme til igen vil der blive produceret en masse herfra og forhåbentligt kommer min shop snart op at køre sammen med blog og portfolio etc.





***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar