Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

fredag den 3. juni 2011

Hjertealbum

En af mange designerer jeg beundrer er Heidi Swapp, og et af hendes album, hun har lavet, faldt jeg for straks, det var Heart Book, men i stedet for at købe skabelon og print til hjertesiderne valgte jeg i stedet at lave det hele selv.

Så jeg tegnede et stort hjerte, det første var i halv A4 størrelse, syntes det var lige for stort pt så i stedet lavede jeg et hjerte der passer ind i en størrelse 10,5x15 cm album.

Dette er mit resultat:

Forside.
Albummet er 10,5x15 cm.




Åbent.




Åbent.




Første Hjerteside.
Lidt pynt og rub-ons.




Anden Hjerteside.
Lidt pynt.


 
Tredie Hjerteside.
Lidt pynt.



 
Fjerde Hjerteside.
Lidt pynt.




Femte Hjerteside.
Lidt pynt.




Sjette og sidste Hjerteside.
Lidt pynt.




Bagside af Hjertealbum.



Designpapiret jeg har brugt til hele albummet er fra Prima's 6"x6" paper stack Fairy Flora.
Rub-Ons er fra K&Company Wild Raspberry.
Diecuts fra Crate Paper Glitter Diecuts ... Lillian Collection ...
Folder file tab er fra SU punch.
Just a Little Note har jeg punched ud fra Prima Journaling Notepad Bloc-notes papir.

Så det fik jeg dagen til at gå med ind imellem jeg også bagte en kage :)










***


Ingen kommentarer:

Send en kommentar