Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

mandag den 3. august 2009

Doodle Design

Jeg elsker at lave doodle tegninger og har snart den ene skitse efter den anden på mit arbejdsbord, så fik jeg ideen at lave en doodle tegning på en af Freya's gamle bluser, blev det ikke godt kunne det være lige meget, så jeg tegnede det op med stoffarve, men syntes ikke det så så godt ud, alt for hjemmelavet og kedeligt !!!
Så fik jeg idden at brodere det op, lidt af en opgave, men resultatet blev altså så meget bedre og jeg er mere tilfreds med det.

---------------------------------------------------------------

I love doodle drawing and have done so many on paper then I got the idea on making a doodle drawing on one of Freya's blouses, an old one so it wouldn't matter if the result turned out bad :)
I drew it with fabric pens but the result looked crappy but then I thought of making it into embrodery and the result of that is so much better and I am very satisfied with it.











På ærmekanten syede jeg tre orange blomster med gule blomster på.
------------------
I sewed three orange flowers with a yellow flower on top at the edge of the sleeve.







Den grønne stilk er grønt garn jeg har syet fast med sytråd, man kan klikke på billedet og se det stort og tæt på, bladene har jeg broderet med kædesting og flerfarvet sytråd og sat 5 perler på snor til den ene side af bladets deling, perlerne er grønne og orange, for enden af hver doodle gren har jeg påsyet en gul blomst og imellem de grønne grene har jeg påsyet pink blomster med en gul ovenpå, ved start og slutenden på doodlen er der en stor blomst, de er begge syet i korssting med dobbelt sytråd i røde og lilla farver og i midten er der en orange knap på hver.
------------------
The green branch is green yarn sewed on with green sewing thread, you can click on the picture to get a bigger and closer one, the leaves have I embrodered with various colored sewing thread and placed 5 pearls on a thread in green and orange colors to the one side of it, at the end of each little doodle branch I have sewed on a little yellow flower and in between all branches I have sewed pink flowers with a little yellow flower on top, at the beginning and end of the doodle drawing I have embrodered a flower with sewing thread of the colors red and purple and in the middle I have placed an orange button.





 







Her er Freya med sin nye bluse, hun er stolt af den og det er jeg selvfølgelig glad for :)
------------------
Here's Freya with her new blouse she is very proud of and the same am I too, of course :)





















 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar