Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

onsdag den 5. august 2009

Save The Tree Design

Ja så fik jeg lavet endnu et design til en af Freya's T-shirts :)Oh well, yet another design on one of Freya's T-shirts :)

Klik på billederne for at se det i stort og i detaljer.

Denne gang er det et træ jeg tegnede på papir i hånden, skannede det ind i computeren og forstørrede det til den størrelse der passer til blusen.
Så printede jeg det ud og optegnede det på blusen med stoffarver og derefter broderede jeg, med brodergarn, træet.
Trækronen satte jeg perler i grønne og orange farver, hele vejen rundt og enkelte røde perler indeni, som æbler om man vil :)
Jeg synes man skal passe på de træer man har, der bliver fældet alt for mange i skove og haver, hvilket er utroligt synd, det ødelægger landskabet og naturens orden.


-------------------------------------------------------------


Click on the pictures to see them bigger and in details.

This time I created a tree on paper then I scanned it to the computer and magnified it to the size I thought was best and drew it with fabric colors onto the blouse.
I embrodered the tree with embrodery yarn and all the way round of the green top I sew green and orange colored pearls on and inside I placed red pearls here and there, like apples if you wish :)
I think we should take more care of the trees we have instead of just cutting them down in forrests and gardens, it is so sad to see how good trees disappears and how the landscape is being destroyed, not good for the landscape nor code of the nature.
























***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar