Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

onsdag den 1. juni 2011

Indkøb fra Hobby og Nisser

Jeg mangler hvide kvadratiske kuverter, i massevis, og det er alså svært at finde dem til en pris jeg vil betale og den størrelse jeg har brug for, så jeg efterlyste hos ScrapSisters om nogen kendte til steder man kunne købe billigst, der kom en del gode råd, og et jeg fandt billigt på daværende tidspunkt, det var en der havde købt hos Hobby og NisserQXL, hun havde givet 1 kr pr stk, så jeg gik på QXL og fandt dem og købte 100 stks, kan vældig godt lide dem med V-flap og det har disse :)






Men, det skal lige nævnes, at jeg i går gik på Ebay og fandt flere steder i UK der sælger de kvadratiske kuverter i flere størrelser og faktisk meget billigere end dem jeg købte hos Hobby og Nisser, de kostede mig 1,48 kr pr stk når portoen er indregnet, men dem jeg købte i går på Ebay, 350 stks i alt, koster mig kun 0,64 pr stk og det er med portoen også, så jeg tror nok jeg vil kigge på Ebay først fremover når jeg har brugt for større parti af een ting :)


 

***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar