Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

fredag den 22. juni 2012

Bogen der aldrig bliver færdig.

Når jeg kigger igennem blade, bøger, reklamer og hvad jeg ellers får fingrer i, så er der tit tekster man kunne skrive videre på eller lave en historie af .... Jeg klipper alt det ud jeg kan bruge og gemmer og tager frem når jeg skal bruge et eller andet ... Det samme med billeder, farver etc.

Denne bog startede jeg på for over 5 år siden, den er ikke færdig og bliver det nok aldrig, jeg bliver ved med at tilføje nyt til den.

Jeg har taget et par billeder af få sider så i kan se hvad det er jeg har lavet i den indtil videre.



 Forsiden af bogen.

Bogen er en gammel bog jeg har hevet sider ud af og overklistret eller overmalet.





 Titelsiden af bogen.

Bogen hedder Livets Pyramider, jeg valgte ikke at slette det da det godt kunne være symbolsk for indholdet og kom glitterglue i alle farver over hvert bogstav.





 Bagsiden af bogen.




 Alt hvad der er blåt, himmel og hav etc.





 Alt der er grønt, græs, træer etc.





Blomster, Blomster, Blomster.




 
 Alt der er rødt.





 Engle står mit hjerte nært.





 Denne sides billede med masser af æg lod jeg være og malede dem alle i forskellige farver, dekorerede med mønstrer og pynt samt glitter glue.






 Har også tegnet i den, her er et af billederne, malet med farveblyanter.





Og her er et andet et, der også er malet med farveblyant og dekoreret.








***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar