Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

tirsdag den 5. juli 2011

Nyt brugt til hobbyrummet

Jeg er vild med cd-holder reoler, men kun dem der har løse hylder til at tage ud, for jeg bruger dem nemlig til opbevaring, de har den rette dybde og rette højde hylderne imellem.

I Gul & Gratis fandt jeg to af samme slags hos en og samme person, og jeg skulle kun give kr. 75,00 for dem begge, og heldigvis var de ikke solgt og kun få kilometer herfra hvor jeg bor.

I forvejen har jeg en cd-holder reol, en af de helt lange, den er lagt ned oven på mine borde mod væggen, og ovenpå den har jeg nu lagt de to korte, men for at sikre det ikke vælter ned i hovedet på mig, har jeg skruet de to korte sammen to steder og øverste har jeg skruet et bånd fast i begge ender og hægtet det til væggen, så nu er det stabilt :)
Super billig og skøn opbevaringsmøbel.



Undskyld mig rodet, jeg måtte jo flytte en del for at få dem op :D




***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar