Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

torsdag den 23. juni 2011

Nålepude på Syltetøjsglas

Mine synåle ligger rundt omkring og man finder dem først når man stikker sig på dem, ret træls, især når man skal bruge dem og ikke kan finde dem.

Jeg havde i sin tid købt et par af disse syltetøjsglas, de kan købes i alle dagligvarebutikker til ingen penge, men i sig selv er de lidt kedelige.

Jeg satte et pyntebånd rundt om kanten på låget og ovenpå en nålepude jeg lavede af en af de mange flamingokugler jeg lige har fået, halverede den ene kugle og betrak den med stof med et sødt vintage blomstermotiv og lavede en blonde-flæse-kant rundt underneden, limede det hele ovenpå låget og vupti, nålede kan ligge inde i glasset og dem jeg bruger kan stikkes ned i flamingoen, så slut med at stikke mig på dem fordi de flyder rundt omkring :D
































***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar