Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

søndag den 26. juni 2011

Lyserød Stofrose



For noget tid siden var jeg i Stof & Stil, skulle bare have et par meter voksdug, men som sædvanlig når jeg er der, kommer jeg som regel ud med mere end lige det jeg havde tænkt mig at købe :D
Og ganske rigtig, denne gang var heller ikke en undtagelse.

Jeg elsker at gennemse deres store langbord med diverse stofrester, der er som regel meget og til meget billige penge, så der er penge at spare og man ved jo aldrig hvad man kan få brug for :D






Jeg fandt to pæne stykker lyserød Chiffon stofrester, det er lækkert blødt polyester der smyger gennem ens fingrer og folder eller krøller ikke.

Jeg rev en lang strimmel af stoffet på 2,5 cm bredde, satte et 0,3 mm dobbeltklæbende tape på den ene kant hele båndets længde.
Punchede en cirkel med 1 3/4" (inch) punchen.
Trak tapen af et pænt stykke på stoffet og begyndte indefra midten af cirklen og klistre det fast i cirklende bevægelse udadtil.

Til sidst piercede jeg et hul i midten af rosen og satte et fin brads i.

Her er resultatet :)


















***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar