Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

lørdag den 14. maj 2011

Indkøb hos Cuddly Buddly

Hos Cuddly Buddly har de en kategori der hedder "When It's Gone ... It's Gone!" ... den var ellers væk et stykke tid men nu er den gudskelov tilbage igen :) ... men den kategori har mange gange nogle ret lækre og billige ting, bl.a. fandt jeg disse ting hos dem :)



Jeg kan så godt lide K&Company's produkter, det er vist ikke nogen hemmelighed efterhånden :D
Her er det Que Sera Sera Note Cards, Brenda Walton Grand Adhesions og Que Sera Sera Grand Adhesions.






Og her er det Sweet Noel 4.75"x6.75" Die-Cut Mat Pad og Wild Raspberry 4.75"x6.75" Die-Cut Mat Pad.







Og her er det Brenda Walton Embossed Stickers og Que Sera Sera Adhesive Chipboards.






Faktisk fik jeg en pakke mere i dag, bare ikke afleveret med posten men en seddel om hvor jeg kunne afhente den, det er jeg lidt småsur over, fordi jeg har betalt for at få den leveret til adressen, så hvorfor skal jeg ligge og køre land og rige rundt for at få min pakken !!!!
Da jeg kom til postuddelingen, et sted jeg aldrig har været før, var den der bare slet ikke, hvilket den ifølge sedlen skulle have været, så jeg skal tilbage igen på mandag for at få pakken, godt nok mega surt :(




 

***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar