Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

lørdag den 12. marts 2011

Indkøb fra CuddlyBuddly

Så kom posten med pakken til mig til morgen, havde glædet mig rigtig meget til den, og det var heller ikke forgæves jeg havde glædet mig, som altid levede alt indhold op til mine forventninger, og mere til endda :)

For en del år siden opdagede jeg den skønne shop på nettet fra England der hedder CuddlyBuddly de har et kæmpe stort udvalg af alt muligt til scrap og andet hobby.

Desuden er de også ret billige med deres varer, samt portoen er meget lav, uanset hvad og hvor meget du køber, varerne er pakket godt ind og der er aldrig nogen problemer med dem ... og endnu bedre, deres leveringstid er fantastisk, 2 dage efter bestilling har man varerne :)

Her er et billede af de varer jeg købte derfra i dag.








***


Ingen kommentarer:

Send en kommentar