Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

søndag den 6. marts 2011

Bamsekort

Så blev udfordring 3 sat i gang i konkurrencen Kortmester 2011 på Scrapsisters og kravet var noget rundt, noget krøllet, mindst 3 lag ovenpå hinanden, noget sort og glimmer... her er mit bud til konkurrencen :)




Designpapir, udskåret die og bamsen er mit eget design (IWD).
Noget rundt er øjnene på bamsen.
Noget krøllet er det lyserøde silkepapir jeg har krøllet sammen og limet på.
Mindst 3 lag er der i hvert fald, der er mange flere end det :)
Noget sort er bamsens næse og øjne.
Glimmer er de små prikker jeg har lavet på hele kortets bund med Stickles glitterglue, farven er Ice.
Et-tallet er forstørret i photoshop fra fonten Adobe Garamond Pro Bold og klippet ud i mit eget designpapir.






***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar