Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

fredag den 22. april 2011

Opbevaringstips

Jeg hørte at ens fx Cats eye stempelpuder skulle opbevares liggende med bunden i vejret, for at bevare sværten, men på den måde kan man så ikke se hvilken farve der ligger der, så så jeg en anden havde den gode ide, at man stemplede på et stykke hvidt karton og klistrede det i bunden af den så kunne man jo se hvilken farve man har.




Men jeg synes jeg selv har fundet på en endnu bedre ide, hos Display Products kan man købe opbevaringsæsker i alle mulige størrelser og bl.a. denne her til peel-off er rigtig god til netop disse små stempelpuder, alle æsker har låg, så lægger man stempelpuderne ned i æsken og lægger låget over kan man vende dem alle på hovedet på een gang og opbevare dem på den måde, når man så skal bruge dem vender man æsken om så man kan se dem alle på een gang og tage låget af.
Æskerne er gennemsigtig plast.


Peel Off Æsker.




En måde at opbevare små stempelpuder på.




En måde at opbevare små stempelpuder fx Cats Eye på.









***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar