Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

onsdag den 20. april 2011

Indkøb fra Display Products

Jeg har endelig fundet min system med opbevaring af papir og dimser osv.
Hos Display Products har de skønne æsker i gennemsigtig plast, i alle mulige størrelser og til fordelagtige priser, selv portoen er billig, desuden kan man heller ikke klage over servicen, indenfor samme uge man bestiller har man varerne, forsvarligt pakket ind og hvis nogle æsker skulle risikere at gå i stykker under transport er der heller ikke noget problem med at få dem erstattet, et sted jeg varmt anbefaler at købe æsker til opbevaring.
Skal lige huske at nævne at alle æsker har låg.

Der findes, blot for at nævne nogle få af mange, æsker i str. 12x12", A4, A5, A6 ... osv.





Disse æsker kaldes visitkort æsker, de er også rigtig gode til brads og andre små dimser man har så mange af at de ikke kan være i kortæskerne, dem har jeg købt 100 stks af indtil nu.





Disse er de mindste æsker man kan købe der, de kaldes kortæsker, men de er fine til brads og andre små dimser og låget kommer nemt af, af disse har jeg købt 250 stks i alt, indtil nu.







***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar