Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

søndag den 6. december 2009

Julen nærmer sig. - Christmas is getting closer.

Uha, Julen står snart for døren, og jeg har ikke fået begyndt at lave julekortene endnu, utroligt når man tænker på, hvor lang tid man har til at forberede sig, et helt år jo, men som det altid plejer at gå, ja, så kommer det bag på een og det bliver gjort i sidste øjeblik.

Men jeg skal nok få lavet et eller andet, er bare ikke så sikker på hvad endnu :)

Sidste år havde jeg det samme problem, men da valgte jeg nok den letteste vej, hvor jeg bestilte en del kort jeg selv havde designet hos GCU (GreetingCardUniverse.com) og fra Zazzle som jeg så sendte ud i stedet. De var/er skam da gode nok, flotte synes jeg selv, men de mangler bare lige det her personlige strejf som der er når man laver dem i hånden i ens eget hjem :)

Jeg ønsker mig en hvid jul, det gør jeg hvert år, uden det går i opfydelse, men det betyder nu ikke så meget hvis det ikke sner netop den dag, hvis bare der ville falde sne så man havde et hvidt landskab i stedet, men det sker heller ikke, i hvert fald ikke lige hvor jeg bor, det ærger mig, for jeg savner meget sne, elsker at gå tur i det når det falder, duften af det, lyden af det, det er meget specielt :)

Men jeg ønsker alle en rigtig God og Dejlig Jul.

XXXXXXXXXX

Oh dear, soon Christmas is here and I haven't begun making the Christmas cards yet, unbelievable, especially when thinking that I have had so long to prepare for it, a whole year, but as usual it always seems to sneak up upon you and it always ends being last minute.

But I will mange to have them made I am just not sure on what yet.

Last year I had the same problem, then I chose the easy way out and ordered some of my orn created cards at GCU (GreetingCardUniverse.com) and from Zazzle and send out instead, they were/are beautiful but not with the personal touch as those there are handcraftet in ones home :)

I so wish for a white Christmas which I seem to do each year without it happens, but it really doesn't matter if it snows on Christmas if just it could snow so we had a whole white landscape instead, but that don't seem to happen either, not here where I am but I do so miss snow A LOT because I love to go for a walk in it when it falls, the smell and the sound of it, it is so special :)

Do have a Blessen and a Merry Christmas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar