Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

tirsdag den 17. januar 2012

Gavetags

Til min kære brors 50 års Fødselsdag var gaverne delt op i flere dele foruden huset.
Tagsne havde jeg selv lavet.



Den Grumme.
Denne tag gemmer på en gave med et GRU blad, som var populært i vores ungdom :)




Den Sjove.
Denne tag gemmer på en gave med 2 Anders And blade, men ikke hvilke som helst, min bror er født 16. December 1963, desværre udkom der ikke et blad på netop den dag, men ugen før og ugen efter, den 12. og den 19. December så dem købte jeg, og de er i fantastisk kvalitet.
Hele vores barndom fik vi Anders And troligt hver uge, og vi elskede det.






Den Søde.
Her gemmer taggen på en cd med bandet The Sweet, en live optagelse af deres koncert i Danmark i 1976.
Jeg mente det var netop den koncert min bror var til, men det mener han ikke der var optagelse til, men den indeholder i hvert fald hele repetoiret af koncerten, og det var hans første koncert han gik til.





Den Sure.
Bag denne tag gemmer der sig endnu en CD med det danske band Den Danske Mafia.
Hver gang de har udgivet en CD har min bror fået een, min mand har lavet alle bandets covers og den sidste nye havde han ikke fået så det var oplagt at indkludere den her.









***


Ingen kommentarer:

Send en kommentar