Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

tirsdag den 26. april 2011

Intet går til spilde

Når jeg bruger papir, karton, design papir hvad som helst papir/karton, så kan jeg altså bare ikke nænne at smide stykker og stumper ud der kunne udnyttes til et eller andet :D

Jeg puncher hvad som helst ud af det til der ikke længere er noget plads tilbage, helt ned til bitte små cirkler, på et tidspunkt har jeg jo brug for en af disse dele og så kan jeg jo bare tage æsken med netop det jeg har brug for i frem, og finde enten den farve eller det mønster der lige passer ind i det jeg nu er ved at lave.

Hvis jeg har alt for meget i overskud af fx punched cirkler så samler jeg dem til blomster og dekorerer dem med glitter glue og/eller gems/brads, så har jeg jo blomster når jeg så skal bruge det :D


Blot et lille eksempel på min nærrighed :D










***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar