Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

onsdag den 20. april 2011

Indkøb hos Specialkøbmanden

Hos Specialkøbmanden har jeg ikke haft den store fornøjelse at handle scrapting meget, men jeg har købt lidt hos dem og nu er det jo så snart slut med det da de stopper med at sælge scrapsager.

Den 13. april køber jeg under deres udsalg køber jeg en Martha Stewart Circle Cutter og en K&Company Berry Sweet 12x12" double sided paper stack.


Denne Martha Stewart Circle cutter har jeg længe ønsket mig, men fordi jeg syntes den var lidt dyr har jeg købt andre ting jeg havde brug for på daværende tidspunkter, men her var den nedsat til en pris jeg ikke kunne lade gå min næse forbi.




Jeg havde bestil en anden paper stack, men den var nået at blive udsolgt, så efter en behagelig samtale med ejeren blev vi enige om at denne her var lige så skøn og det kan jeg kun give ham ret i, det er nogle fantastisk skønne designs der er i blokken :)






***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar