Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

tirsdag den 26. juli 2011

Punch Kartotek

Som lovet, her er min egen version af punch kartotek så jeg har overblik over hvilke punches jeg har og med hver enkelt side er det nemt at måle sig frem til hvilken størrelse cirkel man vil bruge eller andet.

Inspirationen fandt jeg her på Twitterpated With Paper blog

For- og bagside er ens med et stift bogbinderkarton skåret lidt større end siderne indeni.





Set ovenfra.





Et lille kig på enkelte sider.
Jeg har lavet en lille beskrivelse note af hvilken slags punch, hvor stor den er og hvilket mærke det er.





Set fra oven.






Set indeni fra siden.




Så nu skal jeg bare lave et album over mine spellbinders og alt det andet :)










***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar