Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

onsdag den 13. juli 2011

Fem pakker plus et Indkøb

Fem pakker med masse af lækkerier kom med morgenpostbilen.



Stof & Stil


Jeg elsker at rode deres store bord igennem, i Stof & Stil, fyldt med alskens stofrester, man kan finde meget godt og billigt der, i morges var jeg heldig at få alle disse stoffer i chiffon, satin og bomuld.


 

Med i købet snuppede jeg lige en Yo-Yo Maker.







Privatkøb


Fra Benita købte jeg et lillet album, tags og rammer.





Samt et stort Maya Road album.





Og endnu et stort album.








Privatkøb


Fra Betina fik jeg købt disse papbøger og zig-zag bånd.











1-2-3 Stitch


Fra 1-2-3 Stitch fik jeg disse spellbinders på tilbud, Parisian Motifs og Parisian Accents.





Samt dette Martha Stewart Doily Clear Stamp og en Martha Stewart Fringe Scissor, den saks har jeg sværmet over længe og så havde 1-2-3 Stitch den på tilbud, se det er jo noget jeg ikke kan stå for :)







Crafts U Love


Hos Crafts U Love fandt jeg alle disse lækkerier på tilbud.






Samt disse skønne trærammer og nøgler, stempler og magnetbånd.







Angel Crafts


Hos Angels Crafts fik jeg alle disse lækkerier.




Samt denne 12"x12" designer papir blok fra Echo Park.





Og alle disse skønne design ark, den bagerste har glimmer på og utroligt der er fortsat glimmer på da der lå meget i pakken også :D

 



***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar