Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

mandag den 2. maj 2011

Pakker med Morgenposten

Jaaahhhh så kom der pakker med morgenposten, hele fire styks for at være nøjagtig :D ... dejligt :D

To af pakker er fra privatkøb, man kan nemlig sagtens købe brugte ting og rester med fordelagtighed, den måde får man en masse spændende ting og billigere :D



Den ene pakke er fra Heidi, jeg havde købt en hel stak blandet journaling og sikke meget skønt der er :)
Og så havde hun været så sød at lægge en lille gave ved, en rulle fint blondebånd, jeg elsker blonder, rigtigt sødt af hende :) 





Den anden pakke var fra Eva hvor jeg havde købt en æske magnetstempler med skønne tekster og en Xyron create-it-stickers, den havde jeg tiltængt Freya, hun elsker at lave sine egne klistermærker og den kan hun få meget glæde af :D 






Fra 1-2-3 Stitch fik jeg to pakker, ja det virker mærkeligt at jeg fik to, men efter jeg havde bestilt den første kom jeg i tanke om noget andet jeg havde brug for :D
Og eftersom de ikke var kommet frem før weekenden blev jeg lidt nervøs for at de var snuppet i tolden :S ... men der var ikke grund til bekymring, har aldrig oplevet en pakke derfra blivet taget i tolden endnu, og det var disse to altså heller ikke så puhhh sikken en lettelse :)


I den første pakke var der Cats Eye sværtefarver og 3 forskellige Spellbinders.





I den anden pakke var der flere Cats Eye sværtefarver og en speciel bog om forklæder, skønne og forskellige modeller og symønstrer til dem :)

 


 


***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar