Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

fredag den 13. maj 2011

Flere Pakker

Eftersom jeg ikke havde tid i går til at blogge, fordi der var forårskoncert på datterens skole, og hun skulle synge ad to omgange, først med klassen og senere med koret, super flot og underholdende :D ... og i dag var blogger panelet nede, så jeg er lidt bagud med at vise hvilke pakker jeg har modtaget, men her kommer det hele så bare :D



Hos Annita, privatkøb, havde jeg købt to stempler, og fik dem også, nævnt i et tidligere indlæg, men julemanden mente jeg ikke jeg havde købt, kunne ikke huske det og tænkte noget over det, undersøgte det så i løbet af weekenden og fandt ud af, jeg havde ikke købt julemanden men fået ham tilsendt som fejl i stedet for denne skønne pige :)
Efter lidt korrespondance med Annita betalte jeg bare for julemanden også og fik så min pige her tilsendt, der var heldigvis ikke andre der havde købt julemanden og jeg kunne også bare have sendt den tilbage til hende, men jeg kunne nu godt lide ham så derfor blev vi enige om jeg købte ham også :D
Ingen problemer i at købe fra private, dem jeg har handlet med indtil nu har alle været søde mennesker :D







Da det brat stoppede med at man kunne købe Stampin' Up produkter, fordi de åbenbart, af en eller anden snobbet grund, ikke vil sælge til Danmark ??? .... så nåede jeg ikke at købe enkle punches og stempler, det har nu ærget mig lidt, også fordi det var lidt dyrt at købe produkterne ..... meeeen, så fandt jeg ud af, at på Ebay sælges produkterne brugte som nye og selv om de fleste er i USA så sender de guskelov til Danmark :D

Denne her punch, Rounded Tab, ville jeg så gerne have, men nåede det ikke, havde ikke råd på daværende tidspunkt, desværre er der ikke nogen herhjemme der vil sælge deres SU produkter endnu, forstår det godt, men skidt pyt, jeg fandt punchen på Ebay, den er helt ny og kostede mindre end hvad jeg skulle have givet herhjemme, inklusive portoen ... jeg havde aldrig handlet på Ebay før, så jeg var lidt betænkelig og kalkulerede da også med at miste alle pengene og ikke få pakken og med told osv :)

Men der var jo bare ikke nogen grund til bekymring, for pakken kom frem til mig med punchen, og den er perfekt, og der blev ikke noget told på den :D

Så det bliver altså ikke sidste gang jeg handler på Ebay :)










Fra CCHobby bestilte jeg to skæreplader til min Big Shot, dem jeg har er så slidte nu at jeg behøvede nye.
Samtidigt købte jeg også noget karton, 100 ark af hver farve her og stempel rens.

Desværre vidste jeg ikke skærepladerne var i restorder så jeg ikke kunne få dem nu, men først en gang i juni :( ... denne besked fik jeg først da de havde hævet penge på mit kort og sendt mig en faktura, det bliver jeg nu altså lidt sur over, hvis de ikke kunne sende mig pladerne nu skulle de have meddelt mig dette inden de hæver pengene og sender mig pakken, det kunne jo være jeg så ville have slette ordren og finde et andet sted at købe pladerne ... desværre CCHobby, jeg synes jeg har haft lidt for mange kiksere de sidste par gange jeg har handlet med jer, så det gider jeg ikke blive ved med at bøvle med :(








I dag ankom endnu et privatkøb, fra Marianne, det er ikke så længe siden jeg købte en tilsvarende til Freya, også privatkøb, men denne gang er den til mig selv, den er faktisk ret nem at bruge og handy :)








Og også i dag ankom en pakke fra 1-2-3 Stitch, fire gummi stempler og et clear stamp.
Og ingen told :)

 



***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar