Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

lørdag den 9. juli 2011

Indkøb fra The Craft Barn





Fra The Craft Barn fik jeg denne Martha Stewart Punch All-Over-The-Page punch i dag.

Jeg har ledt og ledt efter den og lige meget hvor jeg fandt den var den enten udsolgt eller udgået af sortimentet, men heldigvis fandt jeg den hos The Craft Barn så jeg skyndte mig at købe den.

Den hedder Ruffled Heart, er rigtig fin i detalje og kan bruges på mange måder.

Da jeg første gang så disse nye Punch All-Over-The-Page punches kom frem vidste jeg ikke rigtigt hvad jeg skulle mene, for hvordan i alverden skulle man kunne bruge dem mest fornuftigt og så det så pænest ud på kort eller layouts, derfor ville jeg ikke lige eje en med det samme, men så lancerede Becca en rigtig god tutorial på hvordan de kan bruges og jeg var solgt :D



 

***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar