Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

mandag den 11. april 2011

Vintage Kort

Vintage Kort

Så fik jeg lavet et nyt Vintage Kort der skal bruges til en 70 års fødselsdag.

Her et billede af det færdige kort.


Indvendigt hvor der skal skrives hilsen.





Detaljer af kortet.
Håret på vintage damen har jeg givet lidt distress ink, klippet fjeren i knolden i striber og snoet hver enkelt for at give det extra effect, ovenpå håret har jeg malet glitterglue på så det glimter og limet små gennemsigtige jewel gems på. I håret har jeg også indsat et snoet bånd og bundet en sløjfe.
Tøjklemmen der holder taggen har jeg også givet lidt distress ink for at ælde den lidt.
Den lille tag har jeg stemplet ovenpå og sat en knap midt på og en blomster brads til at holde den på plads.
Kanten er shredded og sværtet for effekt.







***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar