Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

onsdag den 20. april 2011

Indkøb hos Crafty Stash

Jeg kan så godt lide Martha Stewart punchene, og når jeg har lidt penge at handle for researcher jeg gerne i længere tid for at finde det rigtige sted med de rigtige priser.

Normalt sørger jeg for at tjekke firmaer ud som jeg ikke har købt hos før, men af en eller anden grund blev jeg så begejstret over at finde et par punches billigt hos Crafty Stash at jeg helt glemte det.

Jeg ventede meget længe med at få dem, skrev endda til shoppen uden at få et svar tilbage, så søgte jeg på navnet og kunne bestemt ikke lide hvad jeg pludselig læste om shoppen, så faktisk måtte jeg erkende at jeg havde været lidt for ivrig, dum og tabt mine penge og aldrig ville se varerne.

Men pludselig, efter godt 2-3 uger dukker pakken så op med mine varer, puh-ha, hvilken lettelse, og hvilken lærestreg, så af gode grunde linker jeg ikke til stedet, da jeg ikke vil udsætte andre for den "fornøjelse".

Den 25. marts købte jeg disse to punches.











***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar