Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

lørdag den 23. juni 2012

Ringbind

Når jeg er på loppemarked kigger jeg også efter diverse ringbind, helst A5 og mindre størrelser.
De skal helst ikke være ødelagte eller svajryggede og heller ikke ødelagt af fugt.
Det er lige meget om der er billeder, tekster eller intet på omslagene for det dækker jeg til.

I hvert ringbind satte jeg en elastik fast i ryggen så den kan holdes sammen hvis jeg fylder for meget i.

Så her er billeder af tre forskellige ringbind jeg gjorde smukkere :)




A5 Ringbind.
Var originalt sort.






























A6 Ringbind.
Var originalt et hvidt computer ringbind.




























A6 Ringbind.
Var originalt et hvidt slankeopskrift ringbind.





















Materialer Brugt:
- Diverse Ringbind.
- DCWV kraftigt karton.
- Elastik.
- 2 Eyelets.






***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar