Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

søndag den 22. september 2013

Opbevaring Til Washi Tape

Hvad er det lige man får mest i overskud af i husholdningen ?
Hvilket bruger vi meget og smider væk ?

Køkkenrulle og toiletrulle rør :)
SMID dem IKKE ud men GEM dem.

Washi tape eller bare tape generelt ruller jo rundt og ikke til at styre, ryger de på gulvet ruller de som regele meget længere væk end de skulle eller ind steder hvor det er besværligt at få dem ud fra igen :)

Jeg overvejede at købe disse indsats man kan købe til skuffer, hvor krydderi glas lægges ned i, men så tænkte jeg, det ligner jo sådan et rør der er skåret i halve, så jeg afprøvede det lige og vupti, tapen passer perfekt ned i, og dem der er lidt større sidder så bare endnu bedre fast, og det bedste, de ruller ikke hulter til bulter og er overskuelige :)
Man skal selvfølgelig huske at sætte en strimmel dobbeltklæbende tape i bunden så de ikke ruller rundt, ellers er det jo nytteløst :D

Se billederne hvordan jeg gør :D
 



*** 




 Du skal bruge en saks, dobbeltklæbende tape og selvfølgelig et paprør af enten toiletrulle eller køkkenrulle.




Klip igennem røret på den ene side og samme på modsatte af klippet.




 Så har du 2 halvdele

Sæt en strimmel tape i bunden, lige der hvor midten er.



 Disse plader jeg sætter dem fast på passer ind i et duffedarium købt i IKEA.

Men dybden passer til et rørs to halvdele samt en halv klippet over til to halvdele





 Her ses den sidste halvdel.





 Så er det bare at sætte dem op i lige baner.




 Færdig! :D




 Resultatet fra en anden vinkel.



 Så er der fyldt tape i, læg mærke til der er forskellige størrelser på rullerne, nogle større end andre, det betyder ikke så meget da paprøret holder fint på dem :)





 Set fra en anden vinkel.






Og her er pladen sat ind i duffedariet som passer ind i en firkant i en rumdeler :)




***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar