Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

fredag den 29. april 2011

Fødselsdagskort til Emil

Jeg har kendt Emil fra jeg startede at arbejde på spillestedet Rytmeposten, det er over 20 år siden nu, han er en legende derinde og han fylder 60 år i morgen :D
Så jeg har lavet dette kort til ham :)


Kortet til Emil's 60 års dag :)
Han fotograferer ufatteligt meget derfor det gamle kamera.
Designpapiret er fra Graphic 45 og almindeligt ensfarvet karton skåret i mit eget die design.
Teksten er min og hvis nogen ønsker at kopiere den vil jeg gerne have der spørges om lov først ... Tak!




Detaljer af kortet til Emil.




Detaljer af kortet til Emil.




 
Detaljer af kortet til Emil.




 
Detaljer af kortet til Emil.




 
Detaljer af kortet til Emil.











***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar