Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

onsdag den 20. april 2011

Indkøb hos Fred Aldous

Fred Aldous har også rigtig mange spændende scrap og hobbyting, er rimelig i priser og især med portoen.
De er også hurtige med at sende ens bestilling.

Den 5. april købte jeg nogle skønne hæfter og notesbøger med det skønne motiv Gorjuss Girl på, jeg elsker det design ... også købte jeg nogle små notesbøger :)




To skønne notes- og sketchbøger i A5 størrelse med det skønne Gorjuss Girl motiv.




4 små notesbøger i en pakke, alle med forskellige motiver med Gorjuss Girl, se billedet herunder.





4 små notesbøger.





Små notesbøger med linierede sider ... ja, jeg elsker notesbøger, bruger dem meget og derfor må de gerne være pyntelige samtidigt :)




 

***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar