Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

onsdag den 20. april 2011

Venter på Indkøbte Varer

De sidste par dage har jeg handlet mere som jeg venter på, desværre kommer Påsken jo så lige i vejen for at de når frem inden, men så er der så meget mere at glæde sig til efter :)

Fra Eyelet Outlet venter jeg en lille pakke med flere brads.

Fra Specialkøbmanden venter jeg også på en lille pakke med diverse småting jeg syntes jeg også havde brug for :)

Og fra 1-2-3 Stitch kunne jeg ikke lade være med at købe 3 Martha Stewart punches, de kostede kun ca. 70,00 kr stykket, jeg er vild med blonde punchene så jeg købte disse tre;
- Martha Stewart Edge Punch - Doily Lace
- Martha Stewart Edge Punch - Floral Lace
- Martha Stewart Deep Edge Punch - Blossom Eyelet

Men den pakke jeg nok venter aller mest spændt på er nok den fra Just Rite, der har jeg bestilt et sæt med et speciallavet stempel og et speciallavet embosser stempel, med mit navn og www adresse og email til mit nye site, det er ikke færdigt og klart endnu, så jeg offentliggør det ikke helt endnu :D
Men efter behagelig samtale med Randy hos Just Rite fandt vi frem til det sæt der kunne passe bedst til mig :)







***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar