Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

lørdag den 23. juli 2011

Hjælp til hukommelsen

Det er svært at huske hvilke punches man har, hvilke pyntebånd, hvilke dies og spellbinders osv.
Jeg faldt over en rigtig skøn blog med masser af gode ideer til hvordan man kan katalogisere og opbevare det man har meget af så man hurtigt kan finde det man søger eller have et overblik over det man har så man undgår at købe det igen igen :)

Twitterpated With Paper bloggen kan man se mere.

Jeg fik lavet et kartotek over mine punches.
Jeg lover der kommer billeder på et senere tidspunkt af det jeg har lavet.
Mine er en anden variation, startede ellers først med samme ide og mål, men det fungerede ikke for mig så jeg justerede lidt hist og her og fandt så den måde der fungerer bedst for mig :)





***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar