Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

tirsdag den 19. juli 2011

Farbenmix og Malika & Rosa.DK

Hvis man har hang til skønne kantebånd, skråbånd og blonder er det et kig værd at gå ind på Farbenmix og Malika & Rosa.DK måske man køber noget samtidigt :D


Farbenmix er en fantastisk shop jeg gerne vil anbefale andre at kigge på, Maj-Britt, der tidligere var leverandør af Stampin' Up produkter, har åbnet denne søde shop.

Malika & Rosa.DK kender jeg ikke så meget til, men de har altså også en masse spændende produkter, man skal dog lige være opmærksom på, at deres priser ikke er pr. meter men pr. 10 centimeter.

Jeg ved godt hvor jeg skal købe bånd når jeg jeg har brug for nogen, lige nu er alle mine skuffer fyldt til randen, så jeg skal vist lige have brugt dem først :D











***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar