Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

torsdag den 30. juni 2011

Pakker, Pakker, Pakker.

Flere pakker kom i dag, dejligt :)





Min gamle musemåtte var ret slidt efterhånden, så en ny var påkrævet, hos Zazzle fandt jeg en i min egen shop derinde jeg ville have, og fordi jeg har penge fra salg kunne jeg bruge af dem så jeg ikke skulle have nogen op af lommen her :D






Fra Dorthe, privatkøb, fik jeg købt nogle flere halvperler, så nu kan jeg lave flere perle-doodle-designs jeg kan bruge til de kort jeg laver :)





Hos Ting til Hobby, som har ophørsudsalg fik jeg købt lidt mere pyntebånd, man kan aldrig få for meget af det og slet ikke når det er vildt billigt.




Samme sted købte jeg disse doilies og selvklæbende papir pyntebånd.
Jeg var lidt spændt på hvor store doilyerne var og da jeg fik dem kunne jeg hurtigt konstatere at de har den perfekte størrelse, så jeg ville ind og se om jeg kunne bestille et par stykker mere, men shoppen er lukket og slukket nu :(





Samme sted købte jeg disse blomster variationer.





Samme sted købte jeg disse rhinestones halvperler.





Og samme sted købte jeg disse A4 papirer.






Og sidst men ikke mindst købte jeg samme sted denne paper stack med smukt papir.

 



***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar