Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

onsdag den 8. juni 2011

Indkøb fra Liz's Craft

Flere kvadratiske kuverter i hvidt, jeg har brug for rigtig mange af dem og det skal jeg så lige love for jeg har nu, sammenlagt med de 100 jeg købte den anden dag har jeg 450 stks nu :D ... Fra Liz's Craft i UK købte jeg 350 stks til næsten ingen penge, billigere end de 100 jeg købte herhjemme :S ... fra UK har jeg kun givet kr. 0,64 pr stks og det endda indkluderet med portoen også, en trediedel af hvad de 100 kostede mig ... ja, man skal huske at kigge sig lidt for før man køber, men jeg kunne virkelig ikke komme i tanke om andre steder at lede og først efter jeg havde købt kom jeg i tanke om Ebay, selvfølgelig, hvad ellers :D ... men selv der er det værd at bruge en time eller to på at gennemse og sammenligne og udregne stk-pris før man køber så man kan gøre det bedste køb, det gjorde jeg, så nu ved jeg hvor jeg køber for eftertiden, Ebay i UK.
Vi skal jo alle gøre vores erfaring i indkøb og finde de bedste veje, men nogen gange kan de veje godt blive lidt dyrere end man først havde regnet med :)









***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar