Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

tirsdag den 17. maj 2011

Indkøb hos MultiScrap

Gab, meget tidligt til morgen hentede vi min pakke i Søhus Centrets postafdelig, de åbnede kl. 07 :S
Nå, men så lykkedes det mig endelig at få min pakke som jeg er kørt forgæves efter tre gange siden jeg fik sedlen at den kunne hentes der ??? ... Jeg mente altså at jeg havde betalt for at få den leveret til min dør, så noget må jeg have misforstået.

Men endelig er den her da, MultiScrap har desværre ophørsudsalg og lukker, endnu en dansk scrapshop der lukker og slukker, så ærgeligt, har handlet der mange gange og altid været tilfreds, det er jeg da stadig med varerne og prisen, det var jo nedsat ret meget ... Jeg fik dog ikke det hele jeg havde bestilt, men sådan er det med ophørsudsalg, man ved aldrig om man er heldig at komme før en anden :D

Her er et par billeder af det jeg var heldig at få købt :)












***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar