Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

lørdag den 16. oktober 2010

Forvandling af en Poker Æske




Det færdige resultat :)



Æsken er helt sort og meget kraftig karton, af rigtig god kvalitet.




Låget lukkes med magnetlukning, som findes i æsken allerede.




Til låget brugte jeg Prima Marketing designpapiret Whimsy fra deres skønne Watercolor Rainbow Collection.  Dette papir er i så god og kraftig en kvalitet og samtidig meget dekorativ så jeg ikke nænnede at sætte noget ovenpå.











Blondekant hele vejen rundt.




Rub-Ons fra K & Company, jeg kan så godt lide Brenda Walton, hendes design er også smukt.




Til at åbne låget uden at ødelægge kartonen jeg har sat på, har jeg sat et pyntebånd fast som håndtag.














Ryggen.





Foran nærbillede.




Når låget åbnes har jeg igen brugt lidt Rub-Ons.


















Det eneste jeg kunne nænne at gøre ved lågets fine papir var at sætte en Rub-Ons tekst på.





Bagsiden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar