Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

lørdag den 24. april 2010

Loppefund

Freya og jeg var på loppemarked i dag, 2 gange samme sted, vi tog dertil da de startede kl. 10 til morgen og igen før de lukkede kl. 16.

Om morgnen fandt vi en del vi slæbte med hjem, jeg havde mest kig på bøger og blade der kunne bruges i scrap/kort øjemed og andre ting.

Vi fandt en masse søde kranse til stearinlys, dem kan vi jo splitte ad og bruge blomster og andre smådele som pynt :)

Også fandt jeg en stol ... stolen ... en tronestol der var perfekt til mit hobbyrum, i kan se billederne og forstå hvorfor jeg forelskede mig sådan i den, og efter jeg prøvesatte den var jeg tabt, man sidder supergodt i den.

Den er åbenbart ny-omtrukket og ordnet så det skal jeg ikke tænke på, andet end at støvsuge den, for den lugter lidt gammelstøvet i betrækket :D

Med loppefund mener jeg loppefund, for jeg gav nemlig kun 50,00 kr for stolen :D

Klik på billederne for at se detaljer.










Da vi kom derned før lukketid, kunne man købe en plastpose for 20,00 kr og så bare fylde den op med alt muligt fra hele pladsen ... suuuuper ... jeg gennemgik alle bøgerne igen, også dem der stod under bordet og lå i kasser dernede, jeg var så heldig at finde en bog imellem andre store bøger over bagved, tænk den ikke var blevet taget ???

En gammel bog fra 1932, Børnenes Ugeblad, alle blade i bogform, helt vildt fedt, den er intakt, kun få sider er lidt løse, men det er ok :)















Endnu et heldigt bogfund, en meget tyk gammel bog fra 1905, med gotisk skrift, Familie Journalens Bibliotek, den er jeg også rigtig meget glad for :)















Ellers fandt vi tonsvis andre bøger og blade der kan bruges til scrap/kort og Freya fandt vist nok alle de andre kranse til stearinlys som vi ikke havde fundet om morgnen, nu har vi en halv plastpose-fuld :D
Hun var også heldig at finde en masse andre søde ting, meget figurer og jule- og påske-pynt, helt vildt, hun gik sammen med morfar og fyldte deres pose og jeg gik sammen med mormor og fyldte vores pose, den var så fyldt, overfyldt vil jeg sige, for der var en god top på :D




 

***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar