Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

torsdag den 3. maj 2012

Bestillingskort til Birde

En skoleveninde skulle til en 60 års fødselsdag og manglede et kort, efter beskrivelse af vedkommende blev dette resultatet :)


Cigaren er hjemmelavet :D
Jeg skar en masse lange strimler af tvistkarton, rev en lang trekant ud af en af mine engleposer og rullede det hårdt omkring strimlerne ... banneret printede jeg ud fra nettet.
Til sidst farvede jeg med stempelfarve for at få den til at se lidt mere livagtigt ud.


Det var meningen cigaren skulle have været placeret udenpå kortet, men jeg syntes den blev alt for stor og virkede klodset, så i stedet blev den pakket ind i cellofan og hun fik den med ved siden af, som en sjov gadget :D









***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar