Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

fredag den 4. maj 2012

Bagning

Ja, jeg har snakket meget om al min bagning af brød og kager, men bare ikke fået sat billeder op af det, så her kommer billederne i en stor samling :D



Boller til Freya's Fødselsdag.









Citrondrømme til Freya's Fødselsdag.






Cupcakes med cacao til Freya's Fødselsdag.




















Franskbrød til Freya's Fødselsdag.









Kiks til Freya's Fødselsdag.









Lagkage til Freya's Fødselsdag.
Kunne ikke finde min springform, derfor blev den firkantet i stedet :)




















AnanasMuffins.
Lavede min ananaskage om til muffins, lækkert :)





Rutebiler.









Bedstefars Skæg.












Kyskager med frygtfarve og krymmel.













Inge's Løgbrød.














Kanelbrød.





AnanasMuffins.





















Farmor's Kyskager.
Min Farmor's opskrift, her har jeg kommet cacaopulver i.










Farmor's Kyskager.
Min Farmor's opskrift, her har jeg kommet rød frugtfarve og krymmel i.













Endnu et par Kanelbrød.








***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar