Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

tirsdag den 5. juli 2011

Indkøb fra Hobbyboden

Med pakkepost fredag aften kom pakken fra Hobbyboden.

Fra Hobbyboden fik jeg diverse skæreplader til min Big Shot maskine, som jeg havde ødelagt, nogle tænder var røget af tandhjulet indeni håndsvinget, men takket være Gitte fra Hobbyboden har jeg nu fået det ordnet, hun har været helt fantastisk sød til at tage kontakt til Sizzix og fået skaffet reservedel til min maskine, den var med i pakken og let at skifte ud på maskinen, så nu har jeg endelig en maskine der virker igen, skal nok passe meget bedre på den for eftertiden :)

Ville så gerne have en anden maskine, en to'er, men det er godtnok svært at vælge hvad man skal købe og priserne er jo høje når man gerne vil have en der kan tage fra A4 størrelse og opefter, så indtil videre ligger det højest på ønskesedlen og min fornuft siger mig, det nok vil være klogt at spare sammen og få en af et kendt mærke med stabilitet i også og så give det extra ... så der skal sparres op :)


 

Skæreplader.





Embossing plader.





Bling Bling Rhinestones og Ink Pad.





***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar