Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

fredag den 6. maj 2011

Pakker med Morgenposten

I dag kom der 3 pakker med morgenposten, 2 af dem blev afleveret her, den tredie måtte jeg hente på posthuset :)





Specielt lavet ink og embossing stempler.




Specielt lavet ink og embossing stempler.




Hos Just Rite købte jeg dette specieltdesignet stempelsæt, et ink stempel og et embossing stempel, det sidste har samme design og text som ink stemplet.
Jeg har i et stykke tid ventet på det skulle komme og jeg frygtede også, at det blev snuppet i tolden, fordi det er så stort at det ikke kan sendes som kuvertforsendelse, ganske rigtigt, det blev taget i tolden :( så jeg måtte lige over på posthuset og betale 237,00 kroner extra for at få det udleveret, men som sagt, det havde jeg kalkuleret med :)





 

Hos yourA.T.C.store købte jeg en stak 7Gypsies Gator Clips fordi jeg manglede til at kunne hænge mine rub-ons, egne skabelon designs, klistermærker etc op  :)

yourA.T.C.store havde jeg ikke handlet hos før, den ligger i USA og når jeg ikke har handlet hos en før er jeg lidt påpasselig, men der var ikke nogen grund til at være nervøs, de er billige med deres varer, billig porto og hurtig til at levere så jeg kan ikke være mere tilfreds og kun varmt anbefale dem.
Slap for told fordi de sendte pakken som brevforsendelse :D







Sidst men ikke mindst, mit stempelkøb fra privatsalg, hos Annita kunne jeg bare ikke stå for disse stempler, min favorit Gorjuss Girl og kat og så lige denne julemand :D
Privatkøb kan anbefales til mange ting da de er i god stand, har endnu ikke modtaget noget dårligt :D





 

***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar