Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

lørdag den 16. oktober 2010

Album

Når min datter Freya har en fra klassen med hjemme og lege for første gang får vedkommende et album med hjem med malebogssider eller hvad jeg nu kan finde på, i starten blev de lavet på en anden måde, nu har jeg ændret udseendet på dem, gjort dem til noget mere vedvarende for den der modtager dem, så de kan bruges til andet end en malebog men også til at opbevare deres egne specielle udklip, tegninger eller hemmeligheder :)




Album til Frederikke.
Forsiden.
Dette album lavede jeg på en anderledes måde, igen, end tidligere, dette lavede jeg efter tutorial fra Scrapsisters http://www.scrapsisters.dk/magasinet/?p=361, albummet her er dog lavet til A5 størrelsen.
Siderne er A5 plastlommer.




Bagsiden.




Forsiden med navnet, har sat bogstaverne i forskydning så hver anden svæver i luften.





Forsiden med navnet, har sat bogstaverne i forskydning så hver anden svæver i luften.




 
Forsiden med navnet, har sat bogstaverne i forskydning så hver anden svæver i luften.




 

Albummet set fra siden, ryggen.





Albummet indeni.
Hver anden plastside har jeg dekoreret med lidt pynt.






































Ingen kommentarer:

Send en kommentar