Velkommen til Inge Willsen Design Blog

Find mig også på Hobbyjunglen

onsdag den 21. september 2011

Bogen til Natasha

Min ide var helt klar fra begyndelsen, i mit hoved altså :)
Fik den skitseret ned på papir og sammensat siderne så jeg synes de passede sammen.
Men, selv om man har en skitse er det jo ikke 100% sikkert den bliver fulgt helt fra punkt til prikke, det var min mening jeg ville men jeg var nok lidt ivrig da jeg gik i gang at jeg glemte lidt at kigge på skitsen :S



Såsom sommerfugl siden, der skulle have fyldt to sider blev reduceret til een, fordi, da jeg lavede skabelonen til sommerfuglen glemte jeg bare at papiret skulle have været dobbelt så stort :D ... Men skidt med det, måske det var godt nok den kun blev til een side så fik jeg jo bare lavet en ny extra side, ugleside :D
Skabelonerne der er brugt på siderne måtte jeg lave helt fra bunden selv, hvilket gør den mere speciel.
Denne bog er lavet specielt til Natasha fra Freya's klasse, hun var med hjemme og lege i går for første gang.



Forside.




Bagside.




Overblik.




Overblik.




Bagside og Forside.




Venstre side: Bogen Tilhører
Højre side: Juleside.




Venstre side: Det jeg kan lide - Hjerteside.
Højre side: Det jeg ikke kan lide - Tunge side.




Venstre side: Den bedste dag - Blomst side.
Højre side: Fødselsdag siden.




Venstre side: Ugle siden.
Højre side: Hemmeligheder - Sommerfugl siden.




Venstre side: Veninder - Taske side.
Højre side:  Mad jeg elsker side.




Venstre side: Somme Ferie Oplevelse side.
Højre side: Ønsker Fremtidsdrømme side.



***


Også lavede jeg en lille vejledningsbog til hende, af store Manilla Tags, med forklaring og ideer til hvordan hun kan bruge hver enkelt side i bogen og blive inspireret, for selv om jeg forklarede hende det da hun fik den så kan hun ikke huske al den information :)


Forside.




Overblik.





Bagside.






For at sikre mig, at hun ikke tabte alt indholdet i bogen når hun bærer på den, lavede jeg et hus til den af en kasse som jeg beklædte indvendigt og udvendigt og satte en perlesnor i som hank.
Denne kasse kan ses i et andet indlæg "Hus til Natashabogen".
Detaljerede billeder til siderne vil også blive vist på et senere tidspunkt, som video, da der er så mange billeder er det bedre at lave en video.


***

Materialer brugt til Albummet og Huset:

Design Papir og Andet Papir:
- American Crafts Amplified.
- American Crafts Amplified the Bunny Hop.
- American Crafts Dear Lizzy Spring Sunny Spot.
- American Crafts Merrymint Gumdrops.
- American Crafts Travel Itinerary.
- Basic Grey Bittersweet Mousse.
- Basic Grey Eskimo Kisses.
- Bella Blvd Camped Out.
- Bella Blvd Pack Your Bag.
- Bella Blvd Stephanie Hunt Camped Out.
- Bella Blvd Sweet Celebration.
- Best Creation.
- CK OK/Creating Keepsakes kelly Panacci Mini Daisies Green.
- Diverse kulørt papir.
- Dream Street Papers Lullaby - Little Star Dana Miron Designs.
- Hvid Karton.
- Imaginisce Fairest Of Them All - Be Back By Midnight.
- Imaginisce Fairest Of Them All - Enchanted Garden.
- Imaginisce Lucy Bird.
- Imaginisce Lucy Bird Best Friend.
- Imaginisce Lucy Bird Daisy May.
- Kelly Panacci Stitched Floral.
- K&Company Brenda Walton Garden Party Large Dots Flat paper.
- Making Memories BigDot Rouge Paperie.
- Making Memories Flocked Floral Greenhouse Paperie.
- Making Memories Glittered Poinsettia Red Falala.
- Paper Pizazz Soft Tints Lavender Gingham.
- Prima Marketing Peaches "School For the Stars".
- Provo DCWV Multi Dots Nana's Kids print.
- Stampin' Up.

Color Box Fluid Chalk inkpad:
- Blue.
- Brown
- Cocoa.
- Lime Pastel.
- Lipstick Red.
- Olive.
- Pink Pastel.
- Warm Red.
- Color Box Pigment Brush Pad Olive.

Andre Inkpads:
- Ranger Adirondack Brights Sunset Orange ink.
- Staz On Saddle Brown inkpad.
- Vibrance pigment ink red.
- EK Success large punch Flourish Square 5,1 cm.
- EK Success large punch Real Estate Sign punch 5,7 cm.
- Martha Stewart Deep Edge Floral Vine punch.
- Martha Stewart Doily Lace edge punch.
- Martha Stewart edge punch Doily Lace.
- McGill Sommerfugl punch.
- Stampin' Up Eyelet Border.
- Stampin' Up Oval.
- Stampin' Up Rounded Tap.
- Stampin' Up Scallop Oval.
- X-Cut edger Daisy Trail punch.

Skabeloner:
- Fiskars Cirkel skabelon.
- Fiskars Label skabelon.
- IWD Blomst skabelon.
- IWD Hjerteskabelon.
- IWD Sløjfeskabelon.
- IWD Sommerfugl skabelon.
- IWD Tungeskabelon.

Penne:
- American Crafts glitter marker pink
- Penol 200 Office Permanent Black Pen
- Glitter pen red

Journal - Tag Pads:
- Basic Grey Journaling post-it Writer's Block notes.
- Crafty Secrets Little Dolls Images & Journal notes.
- Imaginations Journaler's notebook pages.
- K&Company Happy Trails Tag Pad.
- K&Company Journal Tag Pad.
- K&Company Sparkly Sweet Tag Pad.
- K&Company Swell Noel, Christmas Cheer Tag Pad.

Stempler:
- Journaling stempel.

Brads:
- Sommerfugl.
- Bånd brad Blomst.
- Metalblomst.
- Hindbærblomst.
- Stor Lyserød brad.

Charms:
- Guitar.
- Ror.
- Hest.
- Stjerne.
- Kat.

Sløjfebånd og Snor:
- Grønne.
- Brune.
- Lyserødt med hvide prikker.
- Rød/Hvid dokumentsnor.
- Scrapper's Floss purple.
- Lyserød Blonde.

Diverse Andet:
- Beaudee perlemix.
- Chipboard pynt.
- Halvperler hvide.
- IWD Chiffon sløjfe.
- Lille knapmagnet.
- Panduro Ice Glitter Stick lim.
- Perlesnor.
- Prima Marketing Prima Flowers birds.
- Rose fra WildOrchid.com
- Rub On K&Company Carolyn Gavin.
- Store Manilla Tags.
- Tilda Gavepapir.
- Tilda juleklip ark.




***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar